Jak integracja reklam płatnych z content marketingiem może zwiększyć Twoje konwersje?

Kampania reklamowa w Internecie, to dziś jedna z najpopularniejszych form promocji, z której skorzystać może każdy przedsiębiorca. Mając na uwadze dużą konkurencję, taka kampania jest niezbędna aby być zauważalnym w sieci i aby zwiększyć konwersję. Aby była ona skuteczna, warto nawiązać współpracę ze specjalistami marketingowymi. Nasz zespół to profesjonaliści, którzy tworząc strony internetowe dla swoich klientów wykonują wiele działań i korzystają z wielu narzędzi, aby reklama znalazła się w czołówce podczas wyszukiwań, aby była atrakcyjna i spełniała oczekiwania odwiedzającego. 

Konwersja jako główny cel każdej kampanii reklamowej

W trakcie tworzenia kampanii reklamowej bardzo często słyszy się różne pojęcia, które używane są tylko w świecie marketingu. Jednym z takich pojęć jest konwersja – czyli cel. Konwersja to szereg wartościowych działań jakie wykonuje odwiedzający Twoją stronę, które finalnie prowadzą do sprzedaży oferowanego przez Ciebie produktu bądź usługi. Każde kliknięcie myszką, które zbliża klienta do sfinalizowania transakcji – zapisanie się do newslettera, wypełnienie formularza, to właśnie konwersja. Jakie zatem działania marketingowe zwiększają konwersję?

Płatne reklamy w sieci

Jeśli chcesz zaistnieć na rynku, wybić się na tle konkurencji, warto pomyśleć o płatnej kampanii reklamowej w Internecie. Jest to dziś najbardziej popularny i dający wiele możliwości sposób, aby zaistnieć na rynku. Tworząc strony internetowe i kampanie reklamowe, wykorzystujemy narzędzia jakie daje między innymi Google ADS czy Facebook ADS. Dzięki nim możemy doskonale określić grupę docelową Twoich odbiorców i sprawić, że Twoje reklamy będą pojawiać się w odpowiednich aplikacjach i stronach. Monitorowanie kampanii zaś, da nam możliwość regularnego polepszania jej wyników. Płatna kampania to również idealny sposób do budowania wizerunku i zaufania Twojej firmy. Opracowanie odpowiedniej strategii marketingowej zagwarantuje Twojej firmie sukces. Czy zatem pomysł na połączenie płatnych reklam z content marketingiem jest dobrą strategią? Czy dzięki temu Twoja kampania będzie jeszcze bardziej skuteczna?

Czym jest content marketing?

Jednym z narzędzi jakie oferują płatne kampanie to content marketing. Content marketing to artykuły na blogach, e-booki, podcasty, filmy, infografiki czy posty w mediach społecznościowych. Mają one za zadanie dostarczyć wartościowe treści, przyciągnąć uwagę odbiorców, zainteresować, dać rozrywkę a niekiedy nawet odpowiedzieć na nurtujące pytania odwiedzających. Dzięki content marketingowi, potencjalny klient ma również okazję poznać Twoją firmę od zupełnie innej strony. Poprzez otwartość jaką prezentujesz oraz prezentowane wartości edukacyjne, zyskasz zaufanie klienta. Dlatego też content marketing to świetna strategia marketingowa. Czy zatem coś stoi na przeszkodzie, aby połączyć płatne reklamy z content marketingiem?

Co daje integracja płatnych reklam z content marketingiem

Mając do dyspozycji dwa tak potężne narzędzia do kampanii reklamowej, pytanie o połączenie sił nasuwa się samo. W jaki sposób integracja płatnych reklam z content marketingiem może przynieść korzyści dla konwersji? Google ADS czy też Facebook ADS zapewniają widoczność Twojej reklamy w sieci i na portalach społecznościowych. Content marketing dostarcza wartościowych treści klientowi, który czytając bądź oglądając interesujące go treści zamieszczone na blogach czy e-bookach. Jeśli wzbudzą one jego zainteresowanie i staną się pomocne, istnieje duża szansa, że odwiedzi on również Twoją stronę. Content marketing zatem pomaga albo wręcz ukierunkowuje internautę do podjęcia decyzji o kolejnych kliknięciach, o zaangażowaniu się i finalnie do skorzystaniu z Twojej oferty – czyli do zwiększenia konwersji.